Ja man måste ju börja någon stanns.

Ja nu kom jag just hem från praktiken. Dagens händelse var när en gubbe tyckte jag var duktig och sa att jag minsann skulle få mig en sup till jul, trevlig kille :) Det märks faktiskt att jag praktiserar på banken nu, jag har tagit tag i min privatekonomi (jag försöker i alla fall). Jag har ett noteringshäfte för mitt ungdomskonto på Tjörns sparbank, ungomskontot på norea och ett häfte för mitt e-sparkonto. Jag antecknar ALLT jag köper, man måste ju börja någon stanns.  Jag har dessvärre en skul på 4.5 tusen kronor till mig själv som jag dessvärre inte riktigt vet hur jag ska kunna betala tillbaka. Jag tänkte att de hade vart praktiskt om de var tillbaka betalt när jag är 18 men de är dessvärre bara dryga 12 månader kvar, det blir 375 i månaden.

Okej misstänker att du tänker /care, men pengar är nog mitt största intresse just nu. Men men jag ska nog ta och se ett avsnitt Oth nu innan Camy kommer hem. För när hon kommer hem så ska vi vara så stenhårda att vi ska gå ut och gå med stavar as coolt jag vet. Men man förbränner dryga 80 % mer än om man går utan tror jag att de var.

Har ganska ont i käften idag också eftersom att en underbara tandläkaren lät "cementklumpen" sitta kvar, jag biter ju ojämt. Hon sa "bli inte rädd om de kommer något hårt i maten, de är inget farligt". Nej tack, men hur fresch känns det då?

Ja det är redan mörkt ute, hur kul är det? Det hade vart mysigt med en pojkvän. Men nej icke inga sådana tankar, jag ska gå vidare i mitt liv:)  I morgon ska vi typ på någon sex och samlevnad föreläsning på akvarellmuseet i Skärhamn. Ja de är ju mycket roligare än att ha lektioner. Men hela Uct ska dit, blandade känslor.

Idag blev min älskade mobil klar på lagningen, hur fort gick inte det? Bara några veckor ju. Pappas kompis ska ta med sig den hem till mig sedan, jag kan knappt bärga mig. Då kan jag äntligen börja lägga in bilder på vad jag gör på dagarna.

Ha det bra sköt om dig älskade vän :)




Reminds me of the happy times. Jag saknar dig så sjukt mycket älskling, jag önskar verkligen att du kunde komma tillbaka <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mamma har nog jobb till dig om du känner för att tjäna extra pengar någon dag, :D

2008-11-19 @ 23:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0