Hungrig, trött, duschsugen och ensam hemma..

Woho kom just hem från min farmor och farfar, har ägnat lite dryga fyra timmar att städa i deras källare. Hann med ett och ett halvt rum, sinnes vad skit som man bara vill slänga! Men dock inga surpriser idag under orgeln (sist jag städade där hittade jag 4 öl och cigg, som var sebbes. Men såklart tog jag det!) Fick min farmor att inse att man faktiskt inte kan spara på allt fastän man vill, för allt kommer faktiskt inte komma till användning. Jag var också så snäll/ärlig som jag brukar och sa att om hon inte sätter upp den lampan nu så kommer det aldrig ske, hon är ju gammal och dör snart(hon är 63 år inte så gammal men ja måste ju skrämma upp henne lite-;)

Sen var Mandis där en sväng också och pratade om sin ångest angående gymnasievalet. Jag tror att det löser sig :)

   

Sen kom min älskade kusin lite och så fick jag ju leka lite med honom :)

Och sen lekte jag med världens sötaste Sunis





Nu ska jag duscha! Sedan ska jag lägga mig och glo på tv och hoppas att det kommer något intressant :) pusstjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävligt söt katt :D

2008-11-10 @ 19:16:02
Postat av: Anonym

Japp, lite alla möjliga saker köpte jag!:D

2008-11-11 @ 10:59:32
URL: http://[email protected]
Postat av: Hanna

Jag vill ha den katten!

2008-11-11 @ 14:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0