Hola :)

Nu har jag just haft spanska och ska ha håltimma tills klockan tre för att sedan ha företagsekonomi, JUST LOVE IT. Okej jag var ganska ironisk.

Och efter skolan ska jag åka in till stenungsund och lämna in min fucking mobil på lagning. Den gick sönder dagen efter jag fick den men har inte orkat byta. Den hetsar och byter tema helt plötsligt och hänger upp sig om man raderar sms. Så har mammas gamla samsung, vilket kanske inte är helt underbart.

Jag funderar på om jag ska ta och köpa lite smink när jag faktiskt är i stenunsund. Jag behöver nämligen nytt puder. Jag har använt löspuder från Mary Kay i ungefär ett och ett halvt år, grymt bra smink. Men det är dessvärre väldigt dyrt så nu senast köpte jag mineral löspuder från Isadora och det var inte heller billigt, en minimal burk för 140 kr. Men guud vad dåligt det var! Det är glitter i eller något, hetsande. Jag ser bara sjukt glansig ut.

Känner just nu att min huvudvärksstatus är lite väl hög och att jag borde gå ut och andas lite. Men de är ju så himla kallt ute! Jag hade min stora tjocka jacka på mig idag, halsduk och vantar och jag frös!


Har nu efter helgens bravader den ena småfjorsens msn, mycket trevligt :) Me like småfjors.
Ha det bra nu ska jag spana in den sjuk snygga elektrikern som är i trappan och grejar:)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Asså, din mobil har verkligen problem, jag tycker att du ska byta den helt. Gör det. Snygg bild,;D

2008-11-09 @ 11:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0