Godmorgon :)

Det glädjer mig att åtminstonde en person blev besviken när jag inte hade skrivit något igår. Men såhär var det: Jag hade inget att skriva om. Skulle jag bara skriva idag var jag på praktik och det gick bra bla bla bla. Det skriver jag ju två gånger i veckan. Hur givande är det att läsa det? Svar ganska "ogivande" om det finns ett ord som heter så.

Gårdagen by night spenderades med min trogna väninna som skrämde livet ur mig också, men jag lever. Jag har ganska power i rösten så jag skrek ganska högt när hon stod bakom en sak och jag blev så rädd att jag seriöst skulle tuppa av. När jag blir så rädd så blir det svart för mina ögon, det roliga är att hon säkert blev lika rädd själv. Mamma tror jag hade passat som statist i en skräckfilm. Jag suger på skådespeleri men jag är hemskt bra på att skrika :)

Sedan så kollade vi på två filmer Mirrors och The hottie and the nottie. Jag fick kolla ungefär 90 % själv för mitt companie sov hela tiden, trots att jag väckte henne hela tiden. När det blev läskigt på den första filmen sa jag till henne snälla vakna det är läskigt jag är rädd. Hon svarar något som okej jag är vaken. TRE sekunder senare så hör jag henne snarka. Jag tror inte att det är bra för mig att se skräckfilmer. Jag är en sjukt nervös människa så när jag följde henne  igår i (endast iklädd jacka= kallt om benen) så gick jag hem från Alice och jag var livrädd. Jag tyckte hela tiden jag hörde scary ljud, fy tusan och sen efter jag borstat tänderna så vågade jag knappt gå ner på mitt rum och ja ja tittade under sängen innan jag la mig. Det är faktiskt ganska Oh my god.

Just nu så har jag precis ätit frukost, ligger i sängen och kollar på OTH :) Efter det hade jag tänkt städa mitt rum, plugga lite företagsekonomi och sedan tror jag nog att de har hunnit bli kväll. Pusstjing så länge ! :)

Kommentarer
Postat av: camilla

Din säng va riiiktigt nice att sova i ;).. sorry for that... see you tonight babe?

2008-11-15 @ 12:34:42
Postat av: Anonym

hahah tro fan de när du sov med Fredrik, han är mysig:) Its okey. SJÄLVKLART BABY !! <3

2008-11-15 @ 12:48:21
URL: http://emmmmajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0