God morgon

God morgon godmorgon.

Igår så var jag med Camy hemma hos henne, lika kul som vanligt:) Så åt i romantisk middag och så, så var det allmänt dött. Sen så ringde viktor mig och sa att han hade två kåta killar han skulle köra hem till mig. Jag tänkte typ jo men visst sure och sa att han skulle hämta mig i utäng, vilket jag faktiskt  trodde att han skulle göra (hämta mig). Och sen ville Daivid och Jesper komma, men de fick dom inte för jag trodde jag skulle åka hem. Men såklart så kom inte idioten och hämtade mig. Han han klickade mig och stängde av mobilen när jag ringde, de är snällt Och sedan så visade det sig att Camy skulle sova hos någon annan, jag kände inte för att cykla eller gå hem när klockan var fem så jag stannade. Och hennes bror hade däckat där han hade var och hennes föräldrar var inte hemma så jag skulle sova själv i hennes hus. Ingen svarade på mina sms vid de dagset heller, bara en och tro fan att han inte ville komma hit och sova med mig.

Nu ligger jag i Camys  säng vaknade nu, mår tipp topp som alltid !! Får dessärre inte tag i Camy, jag börjar få panik hon svarar inte ens när jag ringer. Hennes bror kom just hem så jag vågar inte lämna hennes rum faktiskt men jag är jätte törstig.  Hörs sen !

Kommentarer
Postat av: camilla

hahahaha sjukt rolig kväll

- han ska fylla på den imorgon

- aha, hur mkt då?

hahahaha bara du fattar ;)

<3 tack älskling för denna helgen !

2008-11-16 @ 12:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0