Fortsätting

Jag försökte smyga förbi Johan (Camys bror) så gott det gick och tog mina saker och smet iväg ut i kylan. Sanslöst vad kallt det var. Hittade också en överkörd mink, väldigt söt faktiskt. Tänk att ha en sådan, nästan lika coolt som en kräfta. Min underbara promenad hem tog ett jävla tag och jag minns att jag var så törstig att jag nästan såg hägringar. Men jag överlevde:)

Vi hade verligen riktigt kul igår glömde ju skriva det roligaste : Han ska fylla på den i morgon(mobilen) och Camy svarar aha hur mycket? OFTA man frågar det? Hahah du är väl för underbar. Det var ganska roligt när du sa: Konrad, han den snygga också? Intern skämt. Hahah

Jag har kollat klart på Oth säsong 2 nu, helt underbart! Men jag har ett dilemma, andra avenyn kommer idag. Och jag tror att det börjar när spinningen är. Det är hårdrock spinning med massa ACDC idag så de hade verkligen vart kul att gå om jag mår bättre då. SÅ ja de är ett dilemma som sagt.

Jag ska ha spanska prov på tisdag och en inlämmning i företagsekonomi på torsdag så jag borde verkligen plugga. Men lättare sagt än gjort! Jag ligger här i sängen med datorn på magen och har uppe exel (förstår inte hur man gör) och lyssnar på bandit rock webbradio. :) 

Och föresten ovanligt nog så har jag skämt ut mig. Igår, men märkte det inte förrän idag. Underbara människor det där, hatar er! Okej kanske inte egentligen men det borde jag, stay away from me!

Jag har aldrig några kort att lägga in för min mobil är ju dessvärre fortfarande på lagning. Jag tar en massa kort med mobilen jag har nu också men vet inte vart sladden är så jag kan lägga in dem :/ Så får lägga in gamla kort, enjoy !



Det enda man behöver när man är ute på äventyr; Vatten, ipod, pass, handsprit, tofsar och hår spännen :) Sådana här nödvändiga bilder har jag faktiskt på min dator. :) Ja snart är det dags, det börjar dra ihop sig nu.


Undra om jag kommer få träffa Andrew igen då, världens sötaste unge! :) Måste ju erkänna att jag gärna hade tagit  med mig honom hem! :)

Kommentarer
Postat av: camilla

Emma, jag tycker om dig vännen :)

2008-11-16 @ 19:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0