CUTIEPAJ



Ja alkolås på mobilen. Finns det något smartare egentligen? :) Eller vad säger du Camy?

Jag skojar tyvärr inte men jag missade min sovmorgon idag igen, har missat 2/2. Jag hade verkligen behövt sova den extra timmen, var dör när jag vaknade. Fast det är jag nu också känns som jag ska somna, men snart ska ja ha spanska!

Fick beställt "akuttid" hos tandläkaren idag så får vi sa om bracet åker ut, jag hoppas med hela mitt hjärta :) !
Det blev ingen spinning för mig inte igår, jag var ute och övningskörde och det gick mindre bra om man säger så så jag var inte på humör. Jag deppade framför One tree hill istället! Och sen blev det även ett avsnitt av Andra Avenyn, degig dag med andra ord.

Vi hörs sen nu ska jag ha spanska  ! pusss

Kommentarer
Postat av: cam

2008-11-17 @ 10:52:34
Postat av: camilla

HAHAH NAJS GAMMAL FIN BILD ;)

I like it cuutiepaj :D

2008-11-17 @ 10:53:35
Postat av: Anonym

Läcker bild,^^ Får du tillbaka tandställningen imorgon?

2008-11-17 @ 17:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0