Braceface idag igen.

Så nu var det dags igen. Nu är jag braceface idag igen måste ju påpeka att de var underbart så länge jag slapp den (ungefär 24 timmar). Men jag borde passat på och äta knäckebröd och annat som är svårt att äta med bracet. Men men det blir väl bra, jag kanske får ta ut den i mars vilket är ungefär ett halvår tidigare än de sa först. :) Har en underbar "cementklump" på ena tanden bara, tycker synd om mig själv.

Och jag fyller snart år om en sisådär 19 dagar tror jag att det är. Men jag vet inte vad jag ska hitta på bara. För mina föräldrar kommer att ha julbord helgerna runtikring där så jag kan inte köra dem ur huset vilket suger! Och ja känner inte för att ta hem folk när dom är hemma, dom är ju sååå kul. Jag vet verkligen inte vad man kan hitta på? Hade ju vart kul och bli supen under bordet vilket inte är så himla svårt kanske, haha. Nej men jag vet inte har du något förslag?

Och jag tänkte på det igår vad önskar jag mig? Hmm ja vad önskar jag mig? Jo så kom jag fram till att ja önskar mig Snabbare bredband, presentkort på make up store och hos Mary Kay, nytt årskort på träningskliniken och ett täcke. Av vänner och så så önskar jag mig något användbart :)

Igentligen de börjar dra ihop sig mot jul nu asså, sanslöst på måndag är det bara en månad kvar. Jag hatar verkligen att det börjar bli julklappsstess nu. Jobbigt, jobbigt väldigt jobbigt faktiskt. Och jag har tyvärr inte hittat någon "klockren" julklapp till någon, eller rättare sagt jag har faktiskt inte köpt en enda julklapp. Fy skämms på mig!

Nu ska ja ha spanska prov om ungefär exakt 32 minuter, så måste hetsplugga lite nu innan. See you <3



Reminds me of the happy times..


Kommentarer
Postat av: LittleLinn

Hellu! Vilken söt bild alltså! ^^



Kom ihåg att tävla på

http://littlelinn.blogg.se



Tjingeling! :)

2008-11-19 @ 12:43:05
URL: http://littlelinn.blogg.se/
Postat av: camilla

söööt man kan vara :)

2008-11-19 @ 19:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0