Bara en månad kvar...

God eftermiddag mina älskade läsare :)

Hoppas att allt är hur bra som hellst med er, det är ganska bra med mig faktikst :)
Snön ligger kvar på marken sen igår, eller snö och snö lite vitt är det bara. Jag är riktigt trött nu och hade hellst gärna bara bäddat ner mig i min säng och kollat på Oth. Bara ett problem, jag har bara två avsnitt kvar nu. Jag måste få mer avsnitt av Camy helt klart.

One tree hill är riktigt sorgligt nu asså, helt sanslöst. Men bra är det verkligen :) Jag sitter just nu på mitt varma golv med datorn i knäet och kollar på Oth, ovanligt nog. Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag bara, Camilla jobbar till sju och sedan misstänker ja att jag ska träffa henne.


Japp japp nu så är det exa

Hade velat träffa Linnsan i helgen men hennes stockholmare kommer idag :/ Fast inte så jag har verkligen inget emot honom, han är ju verkligen hur söt som hellt. Och jag är faktiskt glad över att han är hos Linn, det måste vara svårt att han bor så långt borta.

Och jag har kommit på vad jag ska köpa till mig själv i julklapp också:)
 Jag tänkte storshoppa;
Puder, foundation, strumpor och trosor. Hur kul är inte det då :) ?

Men fortfarande så ligger det och gnager i mitt huvud vad jag ska köpa till Linn i julklapp. Faktikst väldigt svårt. Jag måste hitta något bra som endå är "Linn". Jag har hittat massa fina saker att köpa men de har mer vart Emmapresenter än till Linn :/

Och ännuvärre än värst jag har ju faktiskt fått tillbaka min mobil MEN såklart ska något krångla. Jag kan nämligen inte lägga in kort. Men men men nu ska jag fortsätta att glo på Oth :)  

puss åh kram


Kommentarer
Postat av: 666

Men ohja lilla vän, vad önskar DU dig i julklapp då?, :) säg inte något annvändbart, du måste vara lite mer pang på röbetan om vad det är du vill ha.

2008-11-22 @ 10:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0