Äntligen är det över !! :)

Så nu har jag haft det där fucking provet, jag tror det gick bra och att jag gjorde det svårare än vad det var för jag körde verkligen fast först!

Idag ska jag städa mitt rum, åka till farmor och städa hennes källare (jag behöver pengar) och så ska jag hjäpa min pappa med sin nya mobil. Han förstår verkligen inte något, han är inte teknisk någonstanns.

Igår fick jag kläder som jag hade beställt i H&M, såklart skulle den finaste tröjan inte passa. Men jag hade beställt ett nagellack så får jag ett läppglans det står nagellack på. Hur konstigt är inte det? Så nu är mina pengar dessvärre slut. Men jag ska slava lite hemma så kanske jag kan få lite pengar. Eller så kanske någon vill hyra mig? A student for rent! Jag är öppen för förslag.

Det står så sjuka saker på internet, var tredje man drömmer om Linda Rosing. Så skulle man som "kvinna" rösta på om man var avundsjuk på hennes utseende. Det roliga var att endast 5.7 % svarade JA att de var avundsjuka.

Ja nu ska jag ha lektion, guud vad roligt med Set. Typ med skolsyster och min mentor, det är ungefär hur man ska uppföra sig mot andra människor. Som om inte jag visste det då lixom :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Äru säker att läppglanset inte är nagellack egentligen bara att nagellacket har en sån spets i änden istället för en borst?:P eller är jag helt veck i hjärnan:O

2008-11-07 @ 12:13:07
URL: http://elinelvesten.blogg.se/
Postat av: 666

Jag är villig att hyra dig för en liten slant?

2008-11-09 @ 11:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0