Huvudet värker.

Jag och Sandra är elevrådsrepresentanter från våran klass! Det är ju det jag säger jag borde bli politiker. Så nu ska vi se om jag lyckas få mina åsikter igenom. Vi har elevråd/svenska/rast nu, så vi gör inte allt för mycket, väldigt rörig lektion nu måste jag säga.

Jag fyller ju år på söndag, men klockan fem på morgonen så åker mamma på kurs så vi kan inte ha släktkalas för mig då. Och inte heller på lördag för då jobbar jag och resten av familjeN. Mamma sa att vi skulle kunna ha kalas i morgon, men då ska jag till Hanna så jag ska ha kalas idag helt enkelt. Så idag blir det tårta, undra vad jag vill ha för tårta. Jordgubbar hade vart väldigt gott men det är väl rätt out of season skulle jag tro :/. Varför fyller jag så sent på året? VARFÖR jag? Det är inte rättvist jag måste vart en ond mäniska i mitt tidigare liv.

Nu ska jag skriva vilka jag tycker ska hamna i helvetet på ett arbeta i svenskan. Men tyvärr fick man inte skriva klassisar, haha men jag kan ju skriva andra på skolan så detta ska bli spännande :)  Tror min lista kommer bli ganska lång tror jag hade mått mycket bättre om jag inte tyckte illa om så många :)


Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0