Jag överlevde :)

Jag är hemma nu, julbordet gick prima. Jag kom in sisådär 10 min innan det började och så började minglet. Jag tänkte nog låt mig dö 100 gånger! Jag älskar glögg, men jag gillar fan inte alkoglögg och det fanns såklart de, men mogen som jag är fick man ju bara vara så mogen och dricka upp. Så var det bara att mingla runt, och det hände en pinsam sak. Jag hälsade såklart på alla och skaka hand och shit, så kommer värsta puddingen och jag bah Emma, så säger han hej igen. Jag baah shiit bluuush, för ja fatta ju inte vem det var. Så sa han sitt namn så kom jag på jag träffade honom för nåra veckor sedan när han var och lämnade tryckluft. Sedan var det dags att äta, finaly. Jag var riktigt hungrig, jag fick sitta med min favvo gubbe och en farmor till några. Ganska trevligt, men maten var inte jätterolig. Det var dock väldans god varmrökt lax och sill och så. Men de andra var inte så gott, och efterrätt så var risalamaltan var rinnig och och ganska äcklig. Så tog jag va jag trodde va äggost och tänkte yeeess, så var det citronfromage :S Och knäcken var rinnig :( Men de var trevligt.. Men såklart blev jag smsbombad och så. Smscelibat är inget vidare. Men äntligen gick en tant och min chef så jag typ hittade på att ja hade brådis och gick jag med. Men innan det fick jag en julklapp av chefen över hela banken (som jag aldrig träffat innan). Jag blev värsta rörd och öppnade den när jag kom hem. De var en jättefin kokbok av Mannerström, det är ju en dyyr bok. Vad söta dom är! Så kom jag hem så stod tvn i källaren på, pippi på de sju haven. Jag fattade direkt att något inte var som det skulle och förstod att de inte var min kanin som kollade på det. Jag gick upp och på övervåningen var mina småfjors vänner Annie och Elias. Annie har superfint långt hår så jag plattade och flätade det lite :)

Efter det så kom Hanna. Hannah och Camy  :) Jag kände för att ta lite härliga kort , och camy var med på noterna:) Och jag kände jag var tvungen att visa mina tatuerar skills.- Säger bara en sak, Ami James kanske hade blivit impad och fallit för mig endå ;) I hop so <3 På tal om snygga killar idag fick jag en kalender med snygga killar och tro det eller ej Ungefär hälften var najs. Alla mina favorit killar utan Ami då var med. Och gissa vem som var på framsidan? OLAOLAOLA ! Och sedan var Chad michael murray, Justin Timberlake, Danny, Måns, EMD med och massa najs. Men Zack Efron var med med :(











(Lägg märke till min nu helt metallfria käft)








(Gubbe, fjäril, snigel, Ekorre, bigamac.)


(Blåbär, men de hade jag väl inte behövt skriva? Det ser väl alla eller?)




hahahahhahahhahahahhahah



Ja det var väl det typ, för jag misstänker att du inte vill att jag ska lägga upp 10000 fjortiskort :) Asså Kamphund spelas värsta mycket på bandit nu, jag tycker nog till och med den är lite bra nu. SNacka om att ändra sig.! I morgon är det .imorgon jag åker (på söndag asså) jag känner att jag inte är mentalt förberedd. Vad ska man göra då? /ÅÅÅNGEST
Jag förstår heller inte hur klockan kan vara så mycket.Måste nog sova nu. Puss puss <3


Kommentarer
Postat av: Naw

Gölligöll på dig

2008-12-20 @ 11:01:07
Postat av: camilla

såååååååå sööööööta bilder va ;)

näst sista bilden är ju så bääst ,fan va jag skratta!

hahah

<3

2008-12-20 @ 11:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0