Undra vem som fyller år i morgon?

Fredagar är ingen bra dag då hinner jag verkligen inte skriva något, jag praktiserar kommer hem sent och sedan så hittar jag på något. Men men nu är det i alla fall lördag och igår var jag hos Hanna för hon har ju fyllt år. På tala om fylla år. Undra vem som fyller år i morgon? Kan det vara jag tro. Helt underbart ska det bli. Jag fick en present av Hanna och Anna igår jag fick bodybutter, någon parfym grej och en till sak i en tub (kommer inte ihåg) från Mary Kay. Det luktade sanslöst gott, very najs present. Men gårdagens bästa present var Hannas kortlek med sexställningar som hon fick av mig förra året, och på något sätt hade den hamnat hemma hos mig så jag slog in den och gav henne den igen :).

Nu sitter jag på Hannas jobb och jobbar, men det är lugnt. Dött i Skärhamn, jag har bara sett en alkis idag hittills. Och när jag slutar här (2) så ska jag hem käka och fixa mig sedan ska jag jobba på julbord klockan 3-? Vi har catering till Stenungsund till Bilia eller något sådant, så det blir säkert killar där. Kul kul :). Och ännu bättre Camy ska med mig och jobba för min mamma blev sjuk : ).

Sedan så ska jag jobba på ett julbord den 13 december med och sedan har jag jobbat klart för iår. UNDERBART! Men måste ju desvärre spara alla pengar så de är inte påtal om shopping :/ Och klipptid tills när jag kommer hem från Filipp har jag redan bokat den 21/1 kl 15.15 på aqua i Stenungsund. Det jobbiga är att de är en onsdag och då har jag praktik och jag slutar inte förräns då. Jag får väl säga att jag ska till doktorn eller något så jag får sluta tidigare,

Det närmar sig nu med bankens julbord. Jag är faktiskt nervös, jag ångrar mig nästan att jag ska gå med. Men det blir säkert kul, förutom att det är hur många som hellst som inte ska gå :(. Och på tal om banken, igår så när jag slutade och skulle pilla med pengarna så låg ett stort paket på skrivbordet som jag bara lägger åt sidan. Men när jag ska gå säger de är det ingen som fyller år snart? Jag baah JOOOO . Så fick jag en dataväska och reflexer det står Tjörns sparbank på. Hur söta är dom inte. Och igår var roligaste ever, mitt kassakort funkade äntligen och jag fick stå i kassan. Så när folk betalade räkingar, satte in pengar, tog ut pengar m.m så stod det tryckt i hörnet; EMMA JOHANSSON. Hur coolt är inte de på en skala? Jag var verkligen supernöjd med mig själv:).

Jag är faktiskt nervös över min födelsedag, fråga mig inte varför men mamma ska på kurs om hon är frisk så henne träffar jag inte och pappa ska ha julbord hela dagen. Jag kommer altså fira min födelsedag alone hemma hos mig. Snacka om tråkigt så jag har bjudit över några stycken på tårta. Jag tänkte baka något själv faktiskt. Och även på tisdag får jag baka något och ta med mig till praktiken!

Nu ska jag skriva i min nya kalender som är så fin så, ha en bra dag kära du :)
pussshejs

Kommentarer
Postat av: Tessi

Ja, lakrits skulle jag förmodlige kunna döda för :) Bästasom finns. Vart ska du och hur länge ska du vara borta? Skönt att komma bort kylan!

2008-12-06 @ 13:42:42
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: elin

Vi säljer almanackor i vårt företag:)

2008-12-06 @ 15:06:15
URL: http://elinelvesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0