Tisdaaaaaaaaaaag

Idag har jag köpt en massa roligt :D Massa supersöta trosor, två presenter till Linn, en mascara, sockar, leggins och sist men inte minst så klippte jag mig :) Nu är mitt hår kort ! Kort kommer :) Jag mår inte så bra än, just nu känns de som jag snart ska svimma. Smart och sitta vid datorn då jag vet :) Men i morgon är det praktik, tjoho! Fan vad skönt att jag fick shoppat lite idag med :D, Men mina pengar tog slut. Men det var lugnt när jag kom hem satt ja barnvakt i en timma och fick 300. Ibland så funkar det ganska bra endå, och igår hade jag fått matersättning med 240 kr eller något :) Nu ska jag sova så jag mår bra i morgon :)Undra vad jag ska ha på mig i morgon :S Pusstjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0