Jag är nervööös

Hej igen :) Nu är jag allt mycket piggare :) Idag har jag vart hur duktig som hellst jag har packat klart och städat mitt rum. Tro mig det var inte lite jobbigt heller, det var sjukt stökigt och äckligt på mitt rum.. Nu ska jag på julbord om dryga två timmar jag börjar bli nervös. Det är kanske dags att sminka sig snart, jag är ruggigt nervöös. Men det ska nog gå bra, men ingen utav mina favorit arbetskompisar kommer gå på julbordet så jag kommer känna två personer. Kul,.

I morgon så ska jag pallra mig till ICA och köpa mig några skvallerblaskor, pocketböcker och sådant bra och ha saker inför resan. Och jag har faktiskt sjukt mycket resfeber nu, jag är rädd för flyga. Men det är inte det som är det värsta. Jag är mer rädd för min kommande hemlängtan. Jag kommer sakna alla här hemma så sjukt mycket.

Nej nu måste jag sminka mig om jag ska hinna ! pUss <3


Kommentarer
Postat av: 666

Du kan flyga, du är inte rädd.

2008-12-20 @ 10:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0