HERRE MIN SKAPARE

Okej var just i stenungsund med mamma och köpte en kalender, tårta men de är ovesäntligt.
Jag fick ett av mina paket nu så hade min finuliga pappa skrivit ett rim: Varesej 1 , 2, 3 eller 4 men vi hoppas du blir nöjd ändå, kanske 5 eller 6 eller kanske 22.

Så öppnade jag lådan och där i låg en banan, två euroshopper majs och ett läppglans från elisabeth arden som jag har gett till mamma. Jag började asgarva och fattade inget. Men längst ner låg en lapp så stod det 24 Mbit bredband. Jag började skrika och blev helt överlycklig. Jag har super segt bredband, bästa dagen på länge! Så jag åt upp bananen och gav tillbaka majsen till min kanin och gav mamma hennes läppglans.. Så ska jag få paket när jag fyller- Jag är helt super glad nu. Nu känner jag mig nästan peppad till att städa till och med :) NAAAJS. 

Kommentarer
Postat av: camilla

Hahahaha fan rolig pappa :D

Du fick som du ville asså , NAAAJS :D<3

2008-12-04 @ 21:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0