Hej kära du :)





Det har hänt en hel del sedan sist, jag har fått jullov, praktiserat för sista gången, firat jul, Camy har blivit jagad av en svan och så har jag blivit mamma!!

Nu är klockan mycket och jag borde sova, men med tanke på att i morgon är första dagen de är lov så kan det ju vara skönt och få sova lite längre :). Men igår (i onsdags) var det party. Eller party och party det var typ för och efterfest, men det var hur trevligt som hellst. Även om någon i min närhet kanske inte mådde så himla bra, karatefylla, host! Och de är alltid lika kul när man får höra av andra vad man har gjort dagen innan. Och så menade jag inte på grund utav minnesluckor utan mer saker de trodde man gjorde, så blir det senare rykten. Mindre skoj!

I morgon fredag så ska jag städa mitt rum och sedan ska jag på julbord med banken men jag vet inte riktigt vad jag ska göra efter det dock. Sedan lördag ska jag vara med Linn och så kommer Stefan hem. Och på söndag åker jag TIDIGT hemifrån, så jag känner mig faktiskt riktigt stressad och fullbokad!

Så tre dagar kvar nu, eller 2 kanske det är föresten men whatever resfeber here i come.

Jag kom just hem från leksand, Anton och Hanna nu och vi har kollat på världshistoriens sämsta film. Och det konstiga är att jag valde film. Jag brukar alltid välja superbra filmer, jag läser aldrig på baksidan utan kör stenhårt på framsidan. Och nu var det väl nästan första gången jag verkligen misslyckades!

Vi hade skolavslutning i kyrkan idag, de var fint med folk som sjöng men jag gick tidigare för jag skulle till Brastad och fira jul, very najs med julklappar!!


Julig och fin bild. Förlåt men jag älskar den!



Men nu måste jag sova känner jag, det är ju en dag i morgon med :) Puss och kram och godnatt <3

Kommentarer
Postat av: camilla

jag kommer sakna dig min vän :( <3

2008-12-19 @ 11:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0