Hej igen :)

Så nu har jag ägnat mig åt det bland det roligaste jag vet nämligen hålla på och greja med mina pengar. Lagt in  lite pengar på E-spar vilket är very good! Men desvärre är det inga höga summor som det rör sig om. Jag har inte så speciellt mycket pengar så vet inte hur jag ska ha råd att åka med till filipp, eller a mina päron betalar ju resan men fickpengar. Men det är ju ioförsig inget som jag ska köpa, förutom julklappar och dylikt. Men den största utgiften för mig blir säkert som vanligt vykort och frimärken. Jag tänkte strunta i att växla till mig euro för sist hade jag lika mycket euro som pesos och jag gjorde bara slut på 20 euro. Och det var bara för jag kände hets att köpa något, så jag köpte en ansiktsmask.

I dag kollade jag på alla avsnitt av AA. Jag säger bara jävlar i havet. Hur fan kunde Greger vara bög? Jag trodde ju att han träffade Anna-Lena! Och Kitty tänk om hon har smittat Kim med HIV. Spännande, det svider att jag måste vänta tills söndag för att se fortsättningen. Och tänk när jag åker väg jag kommer ju missa 12 avsnitt! Sanslöst.

Snart tror jag Camy dyker upp så ska vi ut och gå med stavar, stenhårt jag vet:) Och i morgon är det innebandyturnering mot sjöfart. Jag säger bara heja CAMY. Jag undrar hur många ur min klass som kommer komma typ 2? Jag kommer gå men inte en chans jag tänker vara med.

Jag hatar faktiskt folk som lägger in live spelningar på youtube, må dom brinna i helvetet! Jag försöker hitta en normal version av Sombody told me, och hur bra går det? Åt helvete! Hur kul är det när massa fjors skriker i bakrunden? Svar irriterande!

Och jag saknar Linnea och Lisa! Jag ska bannimej fråga vad dom gör på fredag, hade vart hur trevligt som hellst om jag och Camy hade vart med dom på fredag :)

Ja nu kommer Camy strax så nu ska jag lefta. Puss och Kraaaam

Kommentarer
Postat av: camilla

EMMA FÖR I HELVETE DU KAN JU INTE AVSJÖLA AA I DIN BLOGG, JAG HAR JU INTE SETT KLART AA ÄN :O:O

DUMMA DIG

2008-12-08 @ 19:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0