Heey bitches :)

Shit shit shit. Jag är fett nervöös nu. Och min väska är näst intill överfull. I morse var jag Linn och Edvin på ICA och shoppa lite småsaker jag ska ha med mig. Det gick fan på  314 kronor och det var inget vettigt, pocketböcker, godis, skvallerblaska, julklapp till mamma och julklapp till pappa. Så det sved ju. Men mina sms tar slut i morgon så det kan inte bli bättre för då kan jag hetssmsa påväg till flyget, me like. För tyvärr så kommer min kära telefon att stanna hemma. Men jag har med mig en telefon från tidigare stenåldern så jag tänkte köpa ett refillkort där och smsa ifrån:)

Jag är som sagt inte mentalt förberädd för det här alltså. Men jag fick en väldigt najs bunt med skvallerblaskor av Linn också så det kommer inte gå någon brist på läsning för min del i alla fall. Men jag gillar inte tanken av att vara utan mobil och telefon direkt.  Jag kommer sakna alla sanslöst mycket. Men samtidigt så är det ju ganska segt att längta hem hela resan också så jag får väl försöka. För jag kan ju faktiskt inte påstå att jag längtar tillbaka till skolan, för det gör jag verkligen inte. Nej shit om jag skulle ta och röja upp lite på mitt rum och sedan kanske ta och gå över till Linn med hennes Julklapp. <3



Jag har bikiniångest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0