God natt

Nästan friisk idag så var på praktiken och lilla Ullrica har tillochmed hittat en kille till mig som hon tycker jag ska ragga på det kan ju inte bli bättre! Och sedan kom det in en annan kille när jag stod i kassan och gud vad nervös han blev, mycket roligt fast de är ju inte så roligt om andra märker när jag blir så nervös!

Har också vart hos doktorn idag och fått mina "mirakelpiller" utskrivna :) Men innan det såvirrade jag runt i kålleträsk och var VILSE. Pinsamt svar ja, men jag kom hem till sist.

Men i morgon är det skola, det ska bli allt annat än kul. Fast de är ju trevligt och träffa Camilla. Jag är jävligt sugen på lussekatter, och inte äckliga köpta utan hemagjorda. Hellst ska jag ha gjort dom faktiskt för jag gör nog världens godaste kanelbullar och lussekatter.! På lördag ska jag jobba sent, hur kul är det lix? Svar tråkigt men på fredag blir det party ;) !!

Jag är så fruktansvärt trött nu så jag tror jag ska sova men först ska jag läsa "Mord i Skärhamn" den är faktikskt bra! Pusss och tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0