:)

Jag har nu fått en del sms av Emma. HON LEVER :).
Förutom att jag i natt fick sms om att hon har fått öroninflammation,
mindre bra kanske, men får hoppas dom tar henne till en doktor!
Hon har berättat att dom har de varmt, 30 grader.
Och ännu varmare i vattnet :O
Jag hade då inte tackat nej till att vara där, fatta hon kommer vara brun
när hon kommer hem, jag är inte alls avundsjuk!

Jag har lovat Emma att uppdatera er här hemma ibland om hur hon har det.
Men detta får räcka för idag!
Puss, Camy !


Kommentarer
Postat av: 666

Woohoo, bloggen rullar på igen.

2008-12-28 @ 10:50:13
Postat av: victor

Hej,skulle du vilja leva 1000 år? Min blogg handlar om åldrandet och hur vi ska göra för att besegra det. Gamla människor är framtiden!

2008-12-28 @ 10:58:03
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0