Blandade nya bilder :)


Min vackra tårta jag gjorde på födelsedagen :) Och god var den med:)


Kalle posarn :)

¨
Bara 363 dagar kvar....


Dagens heta outfit, snygga strumpor, leggins, teamsportiashorts och tutttofflor :)



Detta fina plåstret hade jag på knäet på de fina såret jag fick när jag ramlade. SÅklart var jag nyfiken och drog bort plåstret när jag kom hem och jag kan ju säga det var mindre fesch såsigt och bläää.

Jag lägger ju aldrig upp bilder så jag tänkte nu ska jag överdriva :)  Världens onödigaste dag i skolan idag! När jag kom hem målade jag naglarna, men jag är så otålig och orkar aldrig vänta på att det ska torka så det suger. Så har jag lovat pappa att städa kalles bus, dammsuga källaren och städa rummet. Funny bunny. Jag som är nybliven invaldid och allt.

<3

Kommentarer
Postat av: elon

det är typ vanliga kalendrar med strömmabilder på som vi har tagit själva:)

2008-12-09 @ 15:16:24
URL: http://elinelvesten.blogg.se/
Postat av: Tessi

Vilken fin tårta, ser himla god ut måste jag säga! Och grattis i efterskott :) Hoppas att du hade en fin födelsedag. Jo, datorerna klarade sig som tur var! Och nu är vi hemma igen, skönt! Kramar

2008-12-10 @ 16:07:57
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0