Ångest

Nu åker jag hemifrån om typ sex timmar och 45 minuter. Jag borde sova tror jag. Men jag känner mig inte trött längre. Men jag är konstig nog inte nervös längre. Jag började precis gråta när jag lyssnade på heaven med  Erik Segerstedt, sedan när blev jag så känslosam? Sedan sist så har jag nu också sagt hejdå till farmor, manda, hanna, stefan och Camy.  Fick en julklapp av Camy nu som jag ska ta med mig och faktiskt spara tills julafton. Ganska duktigt, så köpte hon fett fina trosor till mig med.. Underbar tjej v.

Jag ska upp tidigt i morgon endå lite ångest. A nu måste jag sova. Sköt om dig, jag lär inte skriva på några dagar/veckor. Ha det superbra. Men fortsätt läsa min blogg, de kan dyka upp överraskningar <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag saknar dig<3

2008-12-22 @ 18:44:00
Postat av: elin

jag försökte söka på den låten med han fastde gick inte:S

2008-12-24 @ 21:05:16
URL: http://elinelvesten.blogg.se/
Postat av: ~B

:)

2008-12-24 @ 21:11:02
URL: http://beno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0