Ajj ajj ajj

Jag cyklade mot kroksdal som vanligt cyklade jag utan händer nästan hela vägen, no big deal. Men när jag för en gångs skull greppade styret med båda händerna så hann jag dryga 50 meter innan jag välte. Ja du läste rätt jag ramlade med cykeln, det var snorhalt i en sväng jättenära gympasalen. Också Martin i ettan ramlade i den svängen några sekunder efter mig. Jag slog i mitt knä, det gör helvetiskt ont faktiskt. Och mina favvoleggins gick te hål på. Men jag ringde pappa så han kom och hämtade mig, så nu ligger jag i min säng. Men ska kolla bussar till kroksdal, för det är ju innebandyturnering nu. Jag vill se Camy utklassa sjöfart :) Om en halvtimma går bussen, det blir great :)

Så är det buffertdag idag (göra saker du missat dag) och jag har ingen aning om vad jag ska göra faktiskt. Sjukt onödig dag om du frågar mig. Nej jag har faktiskt riktigt jävla ont, ska nog gråta en sväng nu. pusshej


Nu har jag lite fetare plåster bara men lika fina, Hello Kitty :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0